FUNKTIONAL LIFE
Vi håller i träningspass utomhus, i en liten by som heter Snarringe som ligger i anslutnings till Skegrie, precis utanför Trelleborg.
Våra ledord är att alla kan göra något. Det gör vi genom att anpassar övningarna till olika nivåer.
Våra träningspass har övningar som stärker dig i dina rörelser. Vi tänker inte så mycket på en speciell muskel. Utan här tänker vi på träning för din styrka, rörlighet, balans och koordination för att klara av belastningar inom vardagen och andra idrotter.

Träningspassen är högintensiv träning med funktionella övningar där du använder din egna kroppsvikt eller lättare belastning.

Alla övningar är noga utvalda för att kunna ge alternativ och skalningar till övningen, allt för att kunna anpassa träningen till just din nivå.

Träningspassen är för både personer som är vana att träna samt den som är ny. Här är inget pass de andra likt. Du blir både utmanad och överraskad! 

Alla träningspass hålls utomhus. 


FUNKTIONELL TRÄNING ÄR PRECIS SOM DET LÅTER – FUNKTIONELL

Träningen hjälper dig att klara av allt från den dagliga sysslorna till att hålla ut de dagar då jobbet kräver sitt.

Träningen varieras med både övningar som utför med din egna kroppsvikt till lättare belastning. 

DU TRÄNAR EFTER DIN EGNA FÖRMÅGA

För oss är det viktigt att du tränar efter dina egna förutsättningar och din egna förmåga.

Du tränar för dig själv och inte för någon annan. Vi kommer att anpassa träningen så att du utmanas och utvecklas där du är idag

TA DIN TRÄNING TILL EN NY NIVÅ

En personlig trängare kan hjälpa dig med ett träningsupplägg allt igen att komma igång med regelbunden träning till att anpassa träningen inför en större utmaning. 

Boka in en personlig träning för att ta din träning till en ny nivå eller för att komma igång och hitta bra rutiner.

VÅRA TRÄNINGSPASS

Alla träningspass är utomhus

BASIC

Dessa pass är perfekt för dig som vill komma igång med din träning. Här håller vi oss till grundövningar. Men försöker självklart utmana dig så att du utvecklar din fysiska förmåga.

Här har vi övningar som stärker dig i dina rörelser. Vi tänker inte så mycket på en speciell muskel. Utan här tänker vi på träning för din styrka, rörlighet, balans och koordination för att klara av belastningar inom vardagen och andra idrotter.

BARBELL

För dig som vill komma igång med skivstångsträning.

Passen kommer generellt vara uppbyggt med en teknikdel och en puls del. Här kommer vi träna både de klassiska olympiska lyften och lyften från styrkelyften. Både ditt tålamod och uthållighet kommer att sättas på prov. Så helt klart ett av våra mest utmanande pass.


TRAINING

Här har vi övningar som stärker dig i dina rörelser. Vi tänker inte så mycket på en speciell muskel. Utan här tänker vi på träning för din styrka, rörlighet, balans och koordination för att klara av belastningar inom vardagen och andra idrotter.

Vare sig du är nybörjare eller van motionär, kommer du bli utmanad. Vi kommer göra allt vi kan för att utmana dig där du står och går just idag. Så att du kan bli den bästa version av just dig!

CORE

Är ett träningspass med fokus på coremuskulaturen. Vi arbetar med övningar för att stärka din ländrygg och bål, vilket kommer ge dig en bättre hållning. Passet kommer bland annat att innehåll statiska övningar, övningar med gummiband och balans.

ENDURANCE 

I detta pass kommer vi öka pulsen. Fokus på passen är att höja din uthållighetsstyrka från där du står idag. 

Träningen passar både nybörjaren till den vana motionären. Mottot på dessa pass är som för alla våra pass.

Att du tränar på din egen nivå!

TEAM

Funktionell träning med egen kroppsvikt eller med lätt belastning. TEAM passen är utformade för att göras med två eller flera tränande, som arbetar tillsammans för att slutföra träningspasset.

Vi anpassar passet enligt din förmåga. Så vare sig du är nybörjare eller van motionär, kommer du bli utmanad

MOM 

Detta pass passar perfekt för dig som är nybliven mamma och/eller som vill komma igång med träningen eftergraviditet och förlossning. Vi kommer fokusera på att bygga upp kroppen igen steg för steg för att du sedan skakunna återgå till din vanliga träning. Din bebis är välkommen att följa med!

OPEN TRAINING 

Avsluta arbetsveckan på bästa sätt med ett  AfterWorkout pass. Kanske vill du finslipa på en teknik, eller “bara” hänga med på ett pass.

Detta pass är öppen träning, så inget instruktörslett pass. Vi kommer vara på plats, och hänger gärna med er på en härlig workout.

PERSONLIG TRÄNING

Ta hjälp av en personlig trängare för att komma igång med din egna träning. En personlig tränare ser till så att du får rätt utmaning och kan hitta ett bra upplägg för träningen. 

Boka en första möte och gå igenom vad ditt mål är med träning, hur du vill utvecklas och vad det är för typ av träning du tycker om. 

En personlig trängare kan hjälpa dig med ett träningsupplägg allt igen att komma igång med regelbunden träning till att anpassa träningen inför en större utmaning.